خدمات پس از فروش

تاریخ انتشار : 2020/04/08

امروزه توجه به کیفیت و افزایش خدمات، جهت رفاه حال مشتریان یکی از مهمترین چالش ها و وظایف شرکت های تولید کننده و توزیع کننده کالا بوده و خدمات پس از فروش یکی از اصول مهم جهت ضمانت کیفیت کالا و جلب رضایت مشتریان می باشد. مجموعه فنی و مهندسی H CORTEX با توجه به اهمیت این موضوع سعی بر این داشته تا مشتریان،  همیشه از بهترین کیفیت و بیشترین خدمات جهت جلب رضایت کامل برخوردار باشند. در همین راستا پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به مشکلات و مشتری مداری سرلوحه کار این مجموعه بوده که در نهایت باعث گشته تا مشتریان H CORTEX همیشه از خدماتی بیشتر از دیگر شرکت های مشابه برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن از بیشترین خدمات و بهترین کیفیت برخوردار باشند.



گارانتی طلائی :

گارانتی طلائی H CORTEX کاملترین خدمات گارانتی برای محصولات تولیدی H CORTEX می باشد. که شامل موارد زیر میباشد

  • تعویض دستگاه معیوب تا مدت 1 سال پس از تاریخ فروش.
  • ارتقاء و آپدیت نرم افزاری دستگاه ها تا مدت اتمام زمان گارانتی بدون محدودیت دفعات.
  • تعمیر دستگاه معیوب در صورت عدم رعایت نکات فنی دستگاه و شرایط گارانتی و یا پس از اتمام مدت گارانتی با نازلترین هزینه.



گارانتی نقره ای :

گارانتی نقره ای مخصوص دستگاه های توزیع شده توسط فروشگاه H CORTEX بوده و ضامن کیفیت دستگاه ها و همچنین آرامش مشتریان می باشد. که شامل موارد زیر میباشد

  • تعویض دستگاه معیوب تا مدت 5 روز پس از تاریخ فروش ( با محاسبه زمان ارسال و دریافت مشتری)
  • تعمیر دستگاه هایی که پس از اتمام مدت تست، توسط کاربر دچار خرابی گشته باشند (پس از بررسی و با احتساب هزینه )(تنها دستگاه هایی که امکان تعمیر آنها میسر می باشد)



شرایط استفاده از گارانتی محصولات :
قبل از ارسال دستگاه خود به گارانتی، راهنمای دستگاه را دقیق مطالعه کرده و به سوال و جواب و نکات فنی مربوط به دستگاه خود (در صفحه محصول) مراجعه و در صورتی که از درست کار نکردن دستگاه اطمینان حاصل کردید، دستگاه خود را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی جهت بازبینی فنی به دفتر تهران فروشگاهH CORTEX ارسال نمایید.
لازم به ذکر است که هنگام ارسال دستگاه جهت گارانتی، در یک برگه مورد خرابی دستگاه و در صورت دانستن علت خرابی، توضیحاتی در این زمینه به همراه آدرس کامل خود و نام و شماره تلفن خود ارسال نمایید. در صورتی که این برگه به همراه محصول ارسال نگردد، دستگاه مورد بازبینی فنی قرار نخواهد گرفت.


دستگاه های ارسالي جهت گارانتی مي بايست داراي شرايط زير باشد:

  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
  • ارسال فاکتور فروش در صورت تمام نشدن مدت گارانتی، ارسال نکردن فاکتور به منزله پایان مدت گارانتی می باشد.

** در صورتی که خرابی شامل مفاد برگه گارانتی موجود در جعبه دستگاه نباشد، پس از تماس تلفنی هزینه تعمیر دریافت می گردد.

** دستگاه هایی که مدت زمان گارانتی محصول پایان یافته است، قابل تعویض نبوده و در صورت تعمیر هزینه تعمیر و ارسال محصول دریافت می گردد.

** لازم به ذکر است، در صورتی که برگه اطلاعات شامل آدرس، علت خرابی و شماره تماس به همراه محصول ارسال نگردد، شرکت مسئولیتی در قبال پیگیری گارانتی نخواهد داشت.

0/5 (0 نظر)

برخی از مشتریان