پمپ نمونه بردار فردی مدل H-CORTEX PHM

تاریخ انتشار : 2018/02/05

امروز در صرافی‌ها هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۰۰ و سکه طرح جدید یک میلیون و ۴۵۲ هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در صرافی‌ها امروز هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون 491 هزار و 800 تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و 452 هزار تومان به فروش رسید.

اگرچه برخی عنوان می کنند، به تبع رشد و افزایش جمعیت کشور،توسعه راه ها و میزان حمل و نقل امری طبیعی است،اما با احتساب ضریب رشد جمعیت ایران و میزان توسعه و توفیقاتی که در این عرصه حاصل شده،این واقعیت عیان می شود که ضریب شکوفایی و پیشرفت در بخش راه ها و حمل و نقل به عنوان دو حوزه ای که لازم و ملزوم یکدیگر هستند به مراتب فراتر از میزان رشدی است که از حیث کمی،در افزایش جمعیت شاهد آن بوده ایم.

آن چنان که آمار و گزارش های موجود نشان می دهد،طول راه های روستایی در کشور بصورت تخمینی،205 هزار کیلومتر است که قریب به 105 هزار کیلومتر از آن آسفالت حدود 24 هزار کیلومتر شوسه و 76 هزار کیلومتر نیز راهِ خاکی روستایی است.

وجود دو هزار و 400 کیلومتر آزاد راه،15 هزار و 500 کیلومتر بزرگراه و 24 هزار کیلومتر راه اصلی،موید تلاشی است که در چهار دهه گذشته،به منظور توسعه و آبادانی راه ها و محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است.

توفیقات حاصل شده در شبکه ریلی کشور
راه آهن از امن ترین حوزه ها در عرصه راه ها،محورهای مواصلاتی و حمل و نقل به شمار می رود و به تبع با عنایت به گستردگی خاک ایران و تعدد و تکثر شهرها، شهرستان ها و استان ها،توسعه و گسترش خطوط آهن،ضرورتی است که هر آنچه با افزایش و تقویت بیشتری همراه شود به موازاتِ آن،روند حمل و نقل نیز با تحولات چشمگیرتری همراه خواهد شد.

سابقه احداث مسیرهای ریلی در ایران به حدود 135 سال پیش باز می گردد،به واقع برای نخستین با در سال 1886 میلادی،احداث خط راه آهن از محمود آباد به آمل کلید خورد که البته مقرر بود این خط آهن تا شهر تهران احداث و تعبیه شود که به دلیل سوء مدیریت مقاماتِ وقت،این امر محقق نشد و بعد از مدتی خطوط احداث شده، برچیده و برای احداث تلگراف استفاده شد.

همچنین نیم سکه با قیمت 732 هزار تومان، ربع سکه 437 هزار تومان و سکه یک گرمی 291 هزار تومان داد و ستد شد.

ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، 144 هزار و 360 تومان و هر انس طلا 1.342 دلار و 97 سنت است.

0/5 (0 نظر)

برخی از مشتریان